NISSUN SA A CUI CHE I TOCJE

Nissun sa a cui che i tocje al è un insegnament, un mût di vite par cjapâ esempli e metisi in relazion cun chei altris, parcè che la vite e risierve simpri sorpresis, e chel che al capite a altris, une dì al podarès capitânus a nô.

 

Cun chestis peraulis Dino al descrîf cemût che la sô int e vîf il destin di ogni zornade tes vicendis che a caraterizin la comunitât.

 

Il scori dal timp nol cambie tradizions e semplicis abitudins, la vite e je un viaç, bon o trist che al sedi il destin bisugne vivilu in ogni moment, parcè che, come che al dîs Dino, nissun al sa cui che al sarà il prossim... a cui che i tocje i tocje… bon viaç.

Nissun sa a cui che io tocje è un insegnamento, uno stile di vita per relazionarsi con gli altri, perché la vita riserva sempre sorprese, e quello che capita agli altri un giorno potrebbe capitare a noi.

 

Con queste parole Dino descrive come la sua gente vive il proprio destino nelle giornate e nelle vicende che caratterizzano la sua comunità.

 

Lo scorrere del tempo non cambia le tradizioni e le semplici abitudini, la vita è un viaggio, bello o brutto che sia il destino bisogna viverlo in ogni istante, perché , come dice Dino, nessuno sa chi sarà il prossim… a chi tocca tocca… buon viaggio.

Il CD "NISSUN SA A CUI CHE I TOCJE"

LO TROVI IN QUASI TUTTI I BAR DI GONARS | TU LU CJATAIS IN QUASI DUTCJ I BARS DI GONARS

 

Offerta libera | El CD al è a ufiarte libare

Il disco è stato prodotto e distribuito attraverso l’associazione di promozione sociale
Fur timp di Gonars.

 

Il disc al è stât prodot e distribuît midiant de associazion di promozion sociâl

Fûr Timp di Gonârs.